fredag 24 februari 2012

Status

Nu smids planerna inför premiärdagen som kommer allt närmre. Jag har haft för lite tid till att binda flugor inför premiären och just nu känns det tyvärr inte som om det kommer dyka upp så mycket mer ledig tid innan det är dags att hoppa i vattnet. Planen var annars att jag inför årets säsong också skulle ha en bil redo, får se hur det blir med den saken. Det är en stor kostnad med bil men fördelarna är många då man har ett intresse där man i stort sett är beroende av bil om man vill ha lite frihet.
Snart kommer väl nya numret av "Allt om flugfiske" med. Där kommer vara ett litet porträtt av en fisketokig kille från öarna, ska bli spännande att se hur det blir! Ganska annorlunda skulle jag tro. Har inte så mycket att rapportera för tillfället. Köpte en ny kamera nyligen då jag vid ett svagt tillfälle sålde min andra systemkamera. Tänkte jag skulle försöka filma så mycket som möjligt den här säsongen och i vinter lägga upp någon liten film här på bloggen. Inför säsongen har jag även ett nytt spö, mitt drömspö! Köpte ett Scott s4s klass 7 i vintras och har varit ute och provkastat lite, ångrar inte en sekund att jag köpte det spöt!

Vad mer?? Jo, i mitten på mars hoppas jag komma ner till Skåne en långhelg, då blir det långa dagar på kusten. Det var en lite rapport om vad som händer för tillfället.

Hepp!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida