måndag 5 mars 2012

Tidsbrist

Jag misstänker att många kommer titta in på bloggen de kommande dagarna då det kommer stå om min och andras bloggar i kommande numret av Allt om flugfiske. Tyvärr så kommer det i en tid då jag har extremt mycket i skolan så både flugbindning och annat gött som har med havsöringen att göra har legat nere. Troligtvis kommer jag ändå hinna med lite fler uppdateringar här i nästa vecka igen. Då ser det ut som det lugnat sig med plugg, i alla fall tillfälligt. Men om du är ny, kolla runt bland inläggen så hoppas jag du hittar något som du gillar tills dess att jag är tillbaka med mera nytt! Uppdateringarna kommer av naturliga skäl att bli tätare ju närmre säsongpremiären vi kommer och då allt är igång blir det fiskerapporter så ofta jag hinner med.

EDIT

Kollade idag och antingen så e de jag som missuppfattat eller så har dom flyttat artikeln om fiskebloggar till nästa nummer. Då kanske jag helt enkelt hinner få upp nåt kul innan det är dags. Skåne nästa helg!!

/Albin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida