tisdag 3 mars 2009

Snart är det dags!



Med 28 dagar kvar till premiären har lusten och suget att få komma ut till havet med spöt i handen stigit till kritiska nivåer. Min nya fishcat hänger redo redo att tas ut på en jungfrutur, min nya coastal-lina ligger påspolad på rullen i väntan på utras och jag står i hallen och stampar i väntan på att få slänga på mig vadarna igen.
Flugbindningen har till 100% handlat om havsöringsflugor. Har börjat göra olika baitfish-imitationer också. Något som jag alltid trott skulle va svårt. Så var det inte! Mycket enkla flugor som blir otroligt snygga och som verkligen kommer inbjuda till hugg. 

Tyvärr blev bilderna på flugorna lite suddiga. Håll till godo.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida