söndag 17 maj 2009

Ljusning stundar!


Det har varit dåligt med uppdateringar på bloggen den senaste tiden, det beror helt och hållet på min tröghet inför att rapportera om en massa turer med trögt fiske. Det har varit motigt och det enda som förmått sig hugga har varit småöring och några näbbisar.

Men det ska bli ändring. Nu är det bara dagar kvar i skolan och efter det blir det mer fiske på platser som jag känner väl och där jag fått bra med fisk, speciellt förra sommaren. jag kommer kunna ha ett större lugn i fisket.  Snart blir det storfiskrapport!

3 kommentarer:

Blogger Flyfiction Andreas sa...

Hallå Albin,

Går det fortfarande trögt med fisket? För egen del går det trögt och har faktiskt gjort så senaste tiden, ta mig sjutton hela våren. Jaja vi får la se sommarens torpeder kan bjuda upp till dans?

//Andreas

27 maj 2009 kl. 20:18  
Blogger Albin Löfqvist sa...

Var ute på en av mina favoritplatser häromdan. Det strömmade fint och djupkanten ser alltid så oroligt het ut men det ville sig inte riktigt. Tillslut fick jag i alla fall en öring kring måttet, något under skulle jag tro. Det var nog den tjockaste öring jag fångat i mina dar, nästan rund! otroligt vacker fisk var det i alla fall.

28 maj 2009 kl. 08:43  
Blogger Flyfiction Andreas sa...

Hej igen,
Vet inte hur det varit för dig men har det inte varit sämre fiske än vanligt denna vår? Tycker det har varit förhållandevis bra fiskeväder men fisken har inte riktigt vart med på noterna!

//Andreas

29 maj 2009 kl. 10:14  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida