måndag 16 november 2009

Lite minnesbilder...

Innan jag kryper ner i det mörka hål vi brukar kalla vinter så tänkte jag lägga upp lite bilder från säsongen som jag inte visat. Inget som direkt är sensationellt men som får en att känna dom där goa känslorna som vi känner när vi står därute. Alla bilder är tagna i mina jaktmarker med mobilen, därav kvalitén.

Även dagar då det är snålblåst kan vara minnesvärda. Vi fick endast en öring denna dagen men det var en härlig dag trots hårda vindar
En halvmetersfisk som var lite i smalaste laget för att bli middag. Även denna fisk fångades en riktigt blåsig dag.
Panoramavy över ett av mina favoritställen. Från den stora öns vänstra spets, där solen glimmar i vattnet, går ett grundflak ända ut i bildens vänstra kant. När bilden togs var det högvatten så man ser inte grunden.
Mitt absoluta favoritställe! Har bara fiskat här vid tre tillfällen men det är ett otroligt spännande ställe att fiska på. Bilden är tagen tidigt på morgonen och öring gick och vakade ute kring stenarna.
Den här bilden är tagen på ett lite lagunliknande ställe som ligger utanför stället med grundflaket som var med på en av dom andra bilderna. Man kan se dessa holmarna i överkant av den bilden. Också ett riktigt fint ställe!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida