tisdag 1 februari 2011

Det är skillnad på bra service, dålig service och annan service

Idag kom mitt drivankare till båten. Det ser ut att bli bra men kommer ändå att modifieras lite eftersom jag vet några saker som kan göras bättre. Idag kom också lite grejer från Guideline. En ny spötopp och en lina. Passar på att berömma killarna (mest killar tror jag) på företaget som verkligen visat vad service är och det uppskattas! Fick även den andra sidan igår då jag pratade med 3, som inte alls verkar ha fattat de där med kundkontakt och service.
I dagarna ska jag försöka hinna med att impregnera min jacka och komma ut en sväng till båten för att kolla till den igen och förhoppningsvis få iväg motorn på service. Förberedelserna blir fler och fler och det måste vara ett gott tecken.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida