onsdag 31 oktober 2012

Bara så ni vet...

Jag har inte skrivit något på bloggen sin i somras och det beror på flera saker. Min blogg är för det första för mig själv. Har jag inte tid eller lust så skriver jag inte. Jag känner ingen press utifrån att den är något som jag måste uppdatera för att hålla uppe antalet besökare. Naturligtvis är det kul att se att folk läser bloggen, ju fler, ju roligare men det är inget egenvärde i detta.

Sen skolan började efter sommaren har det inte blivit så mycket tid för fiske och de gångerna jag kommit ut på fiske har det varit trögt. Jag kan inte minnas att mitt höstfiske varit så trögt tidigare. Nu är säsongen slut och jag sitter mest och väntar på att kung Bore ska dundra in och lägga sin kalla, mörka och blöta filt över tillvaron. 

Jag har lekt lite med videobehandlingsprogram den senaste tiden då jag äntligen skaffat mig en dator som orkar jobba med HD-filer. Tanken har länge varit och är fortfarande att jag ska försöka spela in lite kortfilmer från kusten. Nu känns det som om det faktiskt kan bli möjligt med. Till att börja med har jag bara spelat in lite då jag binder flugor. Här är ett exempel.



Jag vet inte hur mycket jag kommer uppdatera min blogg under vintern. Kanske dyker det upp nån mer bindbeskrivning eller ett filmtips för kvällar då snöblandat regn piskar mot rutorna. Det återstår att se.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida